Tappara valitsi kumppanikseen Villivision matkalle kohti uutta areena-aikaa

Suomen miesten pääsarjatasolla menestyneimmän jääkiekkoseura Tapparan uusi markkinointi- ja viestintäkumppani valikoitui viime keväänä kilpailutuksen kautta. Kyseessä on laaja 2 + 2 -vuotinen yhteistyösopimus, jonka myötä Villivisio toimii jatkossa Tapparan kumppaniverkoston johtavana markkinointi- ja viestintätoimistona. 

Joukkuekuvan ottohetkellä mukana tiimeistä olivat ylärivissä vasemmalta Tapparan fanituotemyynnistä vastaava myymäläpäällikkö Mika Lehto, Villivision asiakkuusjohtaja, osakas Pauli Nurminen, Tapparan viestinnästä vastaava Tero Aalto, Villivision visuaalinen suunnittelija Tatu Greg, Tapparan myynti- ja kehityspäällikkö Aki Hautamäki, Tapparan sisällöntuottaja Juha Kivelä, Villivision digimarkkinoinnin suunnittelija Toni Nummela sekä copywriter Toni Liimatainen. Alhaalla Tapparan myynti- ja markkinointijohtaja Aki Holma ja Villivision myyntijohtaja, osakas Olli Lehtisalo.

Kumppanuus pitää sisällään muun muassa markkinoinnin ja viestinnän strategisen ja taktisen suunnittelun, luovien konseptien sekä kampanjoiden suunnittelun. Yhteistyö on alkanut kesäkuussa alkavaan liigakauteen 2020–2021 valmistautumisella.  

Tapparan markkinointia ja asiakaskokemusta kehitetään vaiheittain vastaamaan rakenteilla olevan uuden kotiareenan, Uros Liven, tarjoamiin fyysisiin ja teknologisiin mahdollisuuksiin. Areenan palveluista muodostuu yhteinen digitaalinen ekosysteemi, mikä auttaa Tapparaa tarjoamaan uudenlaisia, ennennäkemättömiä elämyksiä ja kokemuksia kannattajilleen ja yritysvierailleen.

– Tapparasta tehdään entistä elämyksellisempi sekä olemassa oleville että uusille jääkiekon ystäville, ja myös BtoB-asiakkaille rakennetaan entistä houkuttelevampia kumppanuusmalleja. Yli 13 000 katsomopaikan Uros Live, laadukas hotelli, kansainvälisen tason kasino, kattavat konferenssi- ja kokouspalvelut sekä lukuisat ravintolat nivoutuvat pian yhteen myös ennennäkemättömänä digitaalisena kokemuksena, kertoo markkinointi- ja myyntijohtaja Aki Holma Tapparasta

– Tappara elää äärimmäisen mielenkiintoista kehityksen murrosta. Tämä oli tiimiltämme hieno ja tärkeä onnistuminen. En tiedä voisiko suomalaisen urheilu- ja elämysbisneksen ytimeen päästä mukaan kiehtovampaan vaiheeseen. Pääsemme rakentamaan yhdessä legendaarisen Hakametsän jäähallin viimeistä kokonaista liigakautta, otamme vastaan Uros Live -areenan monet mahdollisuudet sekä koko ajan merkitystään kasvattavat kansainväliset CHL-ottelut. Tapparalla on kaikki edellytykset tavoitella kansainvälisen seurajääkiekon huippua – tätä matkaa me kuljemme nyt yhdessä, kertoo myyntijohtaja, osakas Olli Lehtisalo Villivisiosta.

Tappara on yksi suomalaisen jääkiekon tunnetuimmista brändeistä

– Villivisio oli vakuuttavin kilpailutuksen eri osa-alueilla. Villivision tekemisestä paistoi myös arvojemme mukaiset kyvykkyys ja tahto. Villivision kehitysajatukset osoittivat ennakkoluulotonta ja innovatiivista otetta. Tappara tunnetaan erittäin laajasti. Tunnettuuden kasvattaminen ei ole priorisoitu tavoite. Kumppanuudessa on vahva molemmin puolinen sitoutuminen. Tätä me Tapparassa arvostamme, sanoo Holma

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)